Tilaa uutiskirje
Pyrin kertomaan uutiskirjeessä uusimmista työkaluista, tekniikoista
ja mitä yleisesti digitaalisen markkinoinnin saralla tapahtuu.
Jopa 88% ihmisistä etsii tietoa uudesta tuotteesta tai palvelusta Googlesta. Mikäli sinä haluat saada oman osuutesi tästä asiakkaiden suuresta joukosta, täytyy asiakkaalle tarjoamasi tuote, palvelu tai ratkaisu tuoda esiin laadukkaasti. Google Ads on työkalu näiden ratkaisujen toimittamiseen – se tehdään luomalla asiakkaisiin vetoavia mainoksia hakutulosten maksullisille paikoille. Laadukkaasti toteutettu Google Ads-mainonta siis johdattaa maksavan liikenteen perille sinun yrityksesi verkkosivuille tai verkkokauppaan. Mainokset kohdennetaan näkymään silloin, kun ihminen tekee Googlessa haun tietyillä avainsanoilla. Näin mainonta kohdistetaan juuri niille ihmisille, jotka jo etsivät kaltaistasi yritystä, tuotetta tai palvelua ja ovat siis hyvin potentiaalisia asiakkaita.
Juuri edellämainittuun perustuukin Ads-mainonnan teho – markkinointieurot kohdistetaan juuri sinne, missä ne todennäköisimmin tekevät tulosta. Parasta tässä kaikessa on se, että kaikki on mitattavaa ja näin näet tasan tarkkaan, mistä kannattaa maksaa ja mistä ei.
”Merkittävä ero massamediamainontaan verrattuna on se, että Ads-mainonta kohdistuu ihmisille, jotka ovat pidemmällä ostoprosessissaan – siis lähempänä itse ostosta.”
Google Adsin kautta voit tehdä mm.