Tilaa uutiskirje
Pyrin kertomaan uutiskirjeessä uusimmista työkaluista, tekniikoista
ja mitä yleisesti digitaalisen markkinoinnin saralla tapahtuu.
Hyödyntämällä Web-analytiikkaa yritys parantaa asiakasymmärrystään. Kun web-analytiikan avulla saadaan tietoa verkkosivukävijöistä, pystytään toteamaan toimiiko verkkopalvelu sille asetettujen tavoitteiden mukaisesti.
Tiedätkö mistä ja miten kävijät tulevat verkkopalveluusi? Mitä he siellä tekevät? Tai miksi he eivät tee mitä sinä toivoisi heidän tekevän? Jos et tiedä, niin web-analytiikan avulla autan sinua ymmärtämään asiakkaiden toimintaa verkkosivuillasi. Näin kasvatat asiakasymmärrystäsi.
Tiedätkö?
Web-Analytiikasta saatu tieto muun muassa
Kun ymmärretään verkkopalvelun ongelmakohdat, on helppo päättää tehostavista toimenpiteistä, jotka johtavat parempaan tuottavuuteen. Kun yritys haluaa johtaa ja kehittää verkkotoimintaansa tiedon pohjalta, jatkuva verkkoanalytiikan hyödyntäminen kuuluu itsestäänselvyytenä työkalupakkiin. WebWire tarjoaa kaiken tuloksellisen verkkotoiminnan perustaksi jatkuvan verkkonäkyvyyden ja verkkopalvelun analytiikkapalveluita.
Homma voisi toimia seuraavasti teidänkin kohdalla:
Google Analytics -kävijäseuranta on suosittu web-analytiikkasovellus, joka yleisesti asennetaan verkkosivustolle mittaamaan kävijäliikennettä sekä käyttäytymistä verkkosivustolla. On valitettavaa, että analytiikalla seurataan ainoastaan verkkosivuston kävijämääriä.
Huolellisesti määriteltynä web-analytiikka kertoo sinulle mm: